טיהור אוויר במעליות וצמצום התפשטות וירוסים

הפתרון לטיהור אוויר במעליות

מעליות הן חלל קטן, סגור ולא מאוורר. בחלל הקטן של המעלית עוברים עשרות אם לא מאות אנשים בזמן נתון.
מאז פרוץ מגפת הקורונה בתחילת שנת 2020, המודעות לסכנות של התפשטות נגיפים בחללים סגורים עלתה. ההבנה שמעליות מהוות חלל פורה להדבקה ולהתפשטות נגיפים העלתה את הצורך במציאת פתרון יעיל כנגד אותם וירוסים וחיידקים.
נוכחנו לדעת כי הדרך הטובה ביותר למנוע התפשטות חיידקים ווירוסים היא ע"י תקיפתם ונטרולם מהרגע שהם משתחררים לחלל. אמצעי הגנה פאסיבי כגון מסכות, ריחוק חברתי (שלרוב לא מתאפשר במעלית) או חיטוי לא נותנים את התוצאה המבוקשת מכיוון שאינם מטהרים האוויר במעליות.
טכנולוגיית NPBI של חברת GPS- Global Plasma Solutions, המוגנת בפטנט, מציעה את הפתרון המתאים בדיוק לחללים סגורים וביניהם מעליות.

באמצעות התקנה פשוטה וחכמה על גבי מערכת האוורור במעלית, מערכת טיהור האוויר של GPS מטהרת אות האוויר במעלית מייצרת תנאים קשים לוירוסים וחיידקים. המערכת משחררת כמות עצומה של יונים שליליים וחיוביים לחלל המוגן ואלו תוקפים את הוירוסים והחיידקים מהרגע שהם נפלטים לאוויר.

בטחון בבריאות:

מערכת הטיהור של GPS נבדקה במספר רב של מעבדות והראתה יעילות גבוהה בנטרול וירוסים וחיידקים שונים, להלן חלק מהתוצאות:

  • וירוס קורונה SARS-COV-2 – יעילות של 99.8%
  • E.Coli – יעילות של 99.7%
  • MRSA – יעילות של 99.3%
  • ליגיונלה – יעילות של 99.7%

בנוסף ולא פחות חושב, מערכת GPS מאושרת ע"י תקן חובה UL2998 ואינה משחררת גז אוזון שהינו גז רעיל לבני אדם ולסביבה.

בטחון ביכולות ובניסיון:

מערכת GPS נמצאת בשימוש משנת 2010 ומותקנת במאות אלפי אתרים ברחבי ארה"ב ובעולם. המערכת הוכיחה את יעילותה לא רק בטיפול בוירוסים וחיידקים אלא גם בטיפול בבקטריות ועובשים, בהפחתת חלקיקים ונטרול ריחות וגזים נדיפים.
המערכת מתאימה לכל חלל בכל גודל ולכן אין זה משנה אם היא מותקנת בטרמינל של שדה תעופה או במעלית בבניין מגורים – היא מספקת את הפתרון המושלם שהוא ניטרול וירוסים וחיידקים וטיהור אוויר במעליות.

להלן חלק קטן מהאתרים בהם המערכת מותקנת:

  • בתי חולים: בית החולים לילדים של בוסטון, קליניקת MAYO, ביה"ח ABBOT,
  • שדות תעופה (טרמינלים): דאלאס, לגווארדיה, שארלוט ופיניקס.
  • מוסדות ממשלתיים: הבית הלבן, במשרדי US NAVY, מתקני המארינס.
  • מבני חברות עסקיות: GOOGLE, SIEMENS, WEWORK
צמצום התפשטות וירוסים במעליות

לסיכום:

יכולות טיהור האוויר של מערכת GPS מפני וירוס הקורונה ורשימה ארוכה של וירוסים, חיידקים, עובשים ובקטריות נותנים ביטחון לנוסעים במעלית.
כל זמן שהאוורור במעלית עובד, המערכת תבצע טיהור אוויר במעליות ותשמור על איכות אוויר גבוהה. אם קיימים וירוסים, חיידקים או עובשים על קירות המעלית, הכפתורים או באוויר החלל, הם ינוטרלו באמצעות כמות היונים האדירה שמייצרת המערכת.

רוצים גם לטהר את האוויר במעלית שלכם?

ליחצו כאן להשארת פרטים