מוסדות רפואיים

שמירה נרחבת על בריאות המבקרים

מטרתם של ספקי שירותי הבריאות היא לעזור לנו לשפר את בריאותנו – לפתור ולטפל בבעיות רפואיות ולמנוע מחלות או פציעות עתידיות. מוטלת עליהם אחריות לספק סביבה נקייה בה ניתן יהיה לבקר, לעבוד ולתת שירות מלא למטופלים תוך שקט נפשי ובטחון אישי. 

מערכת הטיהור של GPS מספקת פתרונות חשובים למוסדות הרפואיים בכמה תחומים – ניטרול פתוגנים ומניעת התפשטות מחלות, צמצום חלקיקים מרחפים שעלולים להשפיע לרעה על בריאות המטופלים, נטרול VOC וריחות חזקים הנובעים מפעילות המבנה וחסכון בהוצאות אנרגיה ותחזוקה.

במוסדות רפואיים בהם הותקנו מערכות של חברת GPS נרשמו הצלחות בנטרול ריחות רעים ומחיקה מוחלטת של התרכובות האורגניות הנדיפות במבחנה (VOC).

תיאור מקרה: בית חולים לילדים בבוסטון
Boston's Children's Hospital

האתגר:

בית החולים נדרש היה להתמודד עם ריחות וגזים רעילים שנפלטו אל תוך המבנה מהרחובות ליד ומאתרי בניה בקרבת מקום. צוות בית החולים והמטופלים שבו התלוננו על ריחות רעים שמערכת האוורור הקיימת לא הצליחה לנטרל (מערכת המיזוג הקיימת עבדה בשיטת UV). בנוסף, בית החולים חיפש פתרון שיפחית את כמות החלקיקים שהצטברו במערכות האוורור ופגעו בתקינותם.

הפתרון:

בית החולים החליט להתקין מערכת GPS-iMOD מעל מערכת המיזוג הקיימת ולהביא לנטרול והפחתה כוללת של מזהמים.

התוצאה:

מדידות איכות האויר הראו כי האדים הרעילים והריחות הרעים שהגיעו מבחוץ נעלמו כלא היו תוך 48 שעות מרגע הפעלת המערכת. כמו כן רכיבי מערכת האוורור נשארו נקיים. כל זאת הביא לחיסכון של כ 30% בהוצאות אנרגיה ותחזוקה.