בנייני משרדים

הורדת עלויות ושמירה על רווחת העובדים

מעסיקים יודעים כי המשאב החשוב ביותר שלהם הוא כוח האדם בחברה. סביבת עבודה איכותית חשובה גם לעובדים וגם למעסיקים. למרבה הצער, לא תמיד יש למעסיקים שליטה על הסביבה החיצונית בו נמצא המשרד. הסביבה החיצונית יכולה לייצר מזהמים שונים שחודרים פנימה ע"י מערכות המיזוג (מזהמים מתחבורה קרובה, ממפעלים שכנים וכו'). מערכות GPS יכולות לשפר את סביבת העבודה לעובדים, לצמצם ימי מחלה ולהביא לביצועים טובים יותר – כל זאת ע"י שיפור איכות אוויר הפנים בחלל העבודה.

תיאור מקרה: חברת Wework חסכון בעלויות מיזוג

האתגר:

חברת WeWork  הופכת חללים פשוטים לחללי עבודה משותפים ומודרניים. כמות האנשים בחלל והתחלופה הגדולה מצריכים מערכת מיזוג חזקה שתשמור על רמת איכות אוויר גבוהה באופן רציף וקבוע.

הפתרון:

WeWork  בחרה במערכת GPS מדגם DM48-AC כפתרון לטיפול באוויר פנים תוך התייעלות אנרגטית והפחתת כמות אוויר החוץ הנדרש על מנת למזג את החלל. דגם זה של מערכת GPS התאים בדיוק לצרכי החברה בזכות גודלו הקטן המאפשר התקנה גם על מערכות מיזוג קיימות.

התוצאה:

חברת WeWork הביאה לחיסכון של 50% בעלויות שדרוג מערכת המיזוג ע"י כך שהתקינה מערכות קטנות יותר וקיצרה את זמן השיפוץ של החלל. בנוסף, ע"י התקנת מערכת GPS, נוצר חסכון בעלויות צריכת האנרגיה השוטפת של מערכות המיזוג כמו גם חיסכון בעלויות תחזוקה תקופתיות.