היכלי ספורט ותרבות

יצירת אירוע פרימיום למבקרים

בהיכלים וחללי אירועים גדולים נדרשת תשומת לב מיוחדת לאיכות אוויר פנים.
כאשר ישנו ריכוז גדול של אנשים במרחב סגור, גדול ככל שיהיה,  נפלטים לאוויר חיידקים ווירוסים שונים, ריחות ותרכובות אורגניות נדיפות (VOC) ומזהמים נוספים. נדרשת מערכת אוורור עוצמתית על מנת לטפל באוויר באותו המרחב ולאפשר בילוי בטוח ומהנה לכל הנוכחים.

התקנת מערכות טיהור אוויר של GPS באולמות והיכלים יאפשר שיפור באיכות האוויר תוך חסכון מקסימלי באנרגיה (הפחתת כמות אוויר צח) וצמצום עלויות תחזוקה של מערכות האוורור.
מעבר לתועלות הכלכליות המיידיות שיגיעו ע"י ההתיעלות האנרגטית, העלאת שביעות רצון המבקרים ושיפור חווית הלקוח יביאו לצמיחה של אותם מוסדות.

Case Study: Amalie Arena

האתגר:

איצטדיון AMALIE  עבר שיפוץ בשנת 2015. על מנת לעמוד בתקן  ASHRAE (תקן המסדיר את נושא איכות האוויר במבנים וחללים), נדרש תכנון מערכת מיזוג שתעשה שימוש עצום באוויר צח. המשמעות הכלכלית היתה שדרוג מערכות המיזוג בעלות של מיליוני דולרים.

הפתרון:

התקנת מערכת הטיהור הפחיתה בחצי את כמות האוויר הצח שנדרש להכניס למבנה וצמצמה את עלויות שדרוג מערכת המיזוג. החסכון בעלויות שדרוג נאמד על כמיליון דולר.  בנוסף, עלויות צריכת האנרגיה השנתיות פחתו ב 110,000 דולר כמו גם עלויות התחזוקה השנתיות.

התוצאה:

מדידות איכות האויר הראו כי האדים הרעילים והריחות הרעים שהגיעו מבחוץ נעלמו כלא היו תוך 48 שעות מרגע הפעלת המערכת. כמו כן רכיבי מערכת האוורור נשארו נקיים. כל זאת הביא לחיסכון של כ 30% בהוצאות אנרגיה ותחזוקה.